- Strefa klienta
- Koszyk ( 0 )
- Wszystkie kategorie
-
Kategorie
- Meble fryzjerskie
- Urządzenia fryzjerskie
- Akcesoria fryzjerskie
- Suszarki do włosów
- Maszynki do strzyżenia
- Pomocniki fryzjerskie
- Podnóżki fryzjerskie
- Spryskiwacze fryzjerskie
- Prostownice
- Brzytwy
- Fartuchy fryzjerskie
- Peleryny fryzjerskie
- Szczotki do brody
- Grzebienie
- Dekoracje
- Pędzle do farbowania włosów
- Kuferki i stanowiska fryzjerskie
- Narzędzia fryzjerskie
- Kosmetyki fryzjerskie
- Karbownice
- Główki treningowe i akcesoria
- Nowości
- Bestsellery
- Kontakt
-
-
Salon kosmetyczny
-
Salon fryzjerski
- Meble fryzjerskie
- Urządzenia fryzjerskie
- Akcesoria fryzjerskie
- Suszarki do włosów
- Maszynki do strzyżenia
- Pomocniki fryzjerskie
- Podnóżki fryzjerskie
- Spryskiwacze fryzjerskie
- Prostownice
- Brzytwy
- Fartuchy fryzjerskie
- Peleryny fryzjerskie
- Szczotki do brody
- Grzebienie
- Dekoracje
- Pędzle do farbowania włosów
- Kuferki i stanowiska fryzjerskie
- Narzędzia fryzjerskie
- Kosmetyki fryzjerskie
- Karbownice
- Główki treningowe i akcesoria
- Studio Tatuażu
- Sprzęt do masażu
- Dezynfekcja i sterylizacja
- Meble i sprzęt fitnes
- Części zamienne i akcesoria

-
Kategorie
- Meble fryzjerskie
- Urządzenia fryzjerskie
- Akcesoria fryzjerskie
- Suszarki do włosów
- Maszynki do strzyżenia
- Pomocniki fryzjerskie
- Podnóżki fryzjerskie
- Spryskiwacze fryzjerskie
- Prostownice
- Brzytwy
- Fartuchy fryzjerskie
- Peleryny fryzjerskie
- Szczotki do brody
- Grzebienie
- Dekoracje
- Pędzle do farbowania włosów
- Kuferki i stanowiska fryzjerskie
- Narzędzia fryzjerskie
- Kosmetyki fryzjerskie
- Karbownice
- Główki treningowe i akcesoria
- Nowości
- Bestsellery
- Kontakt
-
- Opis
- Opinie i oceny (0)
- Zadaj pytanie
Podo biznes, Paula Pelińska-Butyniec.
Książka Podo biznes napisana przez Paule Pelińską-Butyniec, z wykształcenia socjolożkę i politolożkę ze specjalizacją marketing polityczny, całe zawodowe życie związaną z szeroko rozumianą sprzedażą i marketingiem. Swoje doświadczenia zdobywała w lokalnych mediach. Ostatnią dekadę była zaangażowana w pracę nad rozwojem wiodącej marki podologicznej w Polsce.
"Od wielu lat rodził się w mojej głowie pomysł napisania książki - poradnika dla podologów, w którym znaleźliby oni szereg wskazówek i rozwiązań dla swojego biznesu. To, że podologia w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie, nie podlega dyskusji. Często jednak w ferworze dbania o pacjenta i rozwój umiejętności praktycznych podolodzy zapominają o swoich biznesach. W książce „PodoBiznes" zebrałam wraz z grupą ekspertów pomysły, informacje, rozwiązania, o których rozmawiałam z podologami przez ostatnie 12 lat.
Na 200 stronach poradnika poruszamy najbardziej palące zagadnienia, z jakimi na co dzień mierzą się specjaliści, należą do nich: sprzedaż, komunikacja, marketing, finanse. Nie zapominamy od podstawach, czyli: jak zacząć podobiznes - wymagania formalne, porównujemy różne formy prowadzenia działalności, wskazując ich mocne i słabe strony."